Voor Vitalr staat het begrip kwaliteit in de dienstverlening centraal. Wij borgen onze kwaliteit door middel van een gecertificeerd kwaliteitsborgingssysteem. Dit houdt ons scherp om kritisch naar onze dienstverlening te blijven kijken. Wij zijn aangesloten bij branchevereniging Adfiz. En onze specialisten zijn professioneel, gediplomeerd en bekwaam binnen hun vakgebied.
Adfiz is de branchevereniging van onafhankelijke financiële adviseurs. Een onafhankelijk adviseur vergelijkt als enige in de markt verschillende producten van verschillende aanbieders met elkaar. Zo weet u zeker dat u het advies krijgt dat het beste bij uw situatie past. Vitalr is onafhankelijk adviseur en aangesloten bij Adfiz.
Wij doen ons uiterste best om u goed en zorgvuldig van dienst te zijn. Toch kunnen we niet uitsluiten dat we ergens een fout maken of dat het beter kan. Verbeterpunten en fouten willen we graag zo snel mogelijk herstellen én in de toekomst proberen te voorkomen. Heeft u een klacht of een punt waarop wij onze dienstverlening kunnen verbeteren? Geef dit dan aan ons door, dan gaan we ons best doen dit in overleg met u op te lossen of te verbeteren.
Klacht en/of verbeterpunt melden
Een melding of klacht kunt u per mail sturen naar kwaliteitsverbetering@vitalr.nl. Ook kunt u uw bericht per post versturen naar:
Vitalr B.V.
T.a.v. afdeling Kwaliteit
Postbus 444
7770 AK Hardenberg
U ontvangt zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 2 weken, een terugkoppeling van ons. Uiteraard proberen wij samen met u tot een oplossing te komen. Mocht dat niet tot uw tevredenheid lukken, dan heeft u de mogelijkheid uw klacht voor te leggen aan het onafhankelijke Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid), waarbij ons kantoor is aangesloten. Informatie over het Klachteninstituut en hoe u een klacht kunt indienen vindt u op de website www.kifid.nl.